SEO стратегия

Отговорът е прост – подаването на търсачки не е необходимо. Основната част от търсачките днес (особено Google) сканират и индексират страниците, следвайки връзки. Според тази логика, един входящ линк от вече индексирана страница ще идентифицира вашата страница в търсачката. Следователно, ако тази страница връзва към други страници във вашия сайт, те също ще бъдат индексирани… и така нататък.

Поради тази причина входящите връзки са много важни. В действителност, придобиването на обратни връзки може да бъде най-важният елемент от вашата SEO стратегия. В теория обаче собственикът на уебсайт не трябва да търси връзки. Ако представеното съдържание е от интерес, полезно и/или важно, естествената тенденция сред потребителите на интернет е да връзват към информацията. Това е основата на алгоритъма на Google PageRank.

С уважение, подаването на вашия сайт в търсачките не може да навреди. Освен това, това изисква само около 5 минути допълнителна работа, ако подавате само в големите търсачки. И веднъж е достатъчно… не е необходимо да подавате сайта си повече от веднъж. Това не помага или ускорява индексирането на вашия сайт.

Трябва да се отбележи, че подаването на вашия сайт в Google, Yahoo, MSN и много други търсачки не изисква такса. Много SEO агенции твърдят, че трябва да платите за индексация. Това не е така и бих ви препоръчал да се държите далеч от такива компании. Те са ориентирани само към печеленето на пари и не гледат винаги вашия интерес.

Бихте ли взели някога ваканция из цялата страна без карта? Трудно е достатъчно да се ориентирате на някои места с карта. Колко трудно би било, ако опитате това приключение без такава? Но точно това правят хората всеки ден в онлайн света. Те се опитват да изградят своите бизнеси онлайн, без да имат карта към успеха. След месеци или години на просто блуждане онлайн, те се отказват от разочарование и спират. Те си отиват, казвайки, че интернет не работи за тях. Причината, защо не е успяло, е че не са взели карта и не са я последвали!

Не трябва да завършите загубени в онлайн суматохата. По-долу ще ви предоставя десет стъпки, които ще ви помогнат да направите вашата карта и да започнете в правилната посока. Това не е всичко, което трябва да знаете, но ще ви даде основна основа, върху която да изградите.

Разгледайте го като начална карта за печалби от интернет маркетинг.

  1. Изберете целевия пазар

Най-голямата грешка, която повечето хора правят, когато започват бизнес, е че избират продукт и след това се опитват да намерят хора, които искат да го купят. Ако това е началната точка на вашето пътуване, вие вървите в обратна посока от вашето предназначение. Умните бизнеси оперират с друга концепция. Те първо избират пазар, а после избират продукт, за който тези хора търсят. Инак, вместо да се опитвате да намерите водачи, на които да продадете своя продукт, те намират целеви клиенти и след това ги питат какво искат да купят.

Дори да не разглеждате започване на бизнес, докато точно не знаете откъде ще получите своите водачи. Мислете първо за насочените клиенти. След това можете да създадете продукт за тези хора. Предпочитате ли 1,000 посещения на ден на вашия сайт от обществена аудитория или 10 посещения на ден от хора, които са отчаяни и готови да платят всяка цена, за да купят вашия продукт? Ако сте умни, ще изберете хората, които са готови да купят!

  1. Развитие на продукт

След това трябва да разработите продукт или услуга за този пазар. Не скачайте на банджата на програмите за афилиати, когато стигнете до тази стъпка. Има три основни начина да продавате продукт онлайн:

а. Създавате собствен ексклузивен продукт.

Това е най-добрата възможност, която имате. Ако разработите собствен продукт, можете да изберете цената му, да продавате правата за повторно разпространение на други, да създадете партньорска програма и т.н. Не ми казвайте, че не можете да го направите. Десетки хиляди иновативни предприемачи са използвали своите собствени информационни продукти, за да започнат кариерите си. Можеш и ти.

През целия си живот, сигурен съм, че има нещо, което сте научили и можете да споделите във формат „Как да“. Може би познавате някой друг, който разполага с правилните познания за продукт „Как да“ и можете да предложите да помогнете за създаването на продукт, ако и двамата споделяте правата върху него. Не прескачайте тази възможност и не казвайте, че не може да се направи.

б. Купувате правата за продукт или JV за офлайн продукт.

Можете да купите правата за успешни продукти за $500 – $20,000. Ако някой друг е създал продукт, за който знаете, че целевият ви пазар е заинтересован, предложете им голяма предварителна такса за правата върху него. По този начин можете да получите собствен продукт и никога да не плащате роялти. Можете също така да търсите в списания, които целевата ви аудитория чете, и да търсите продукти, които хората продават. След това ги обадете и попитайте за изключителните интернет права върху техния продукт за определен процент от печалбата или предварителна такса.

в. Присъединявате се към програма за афилиати.

Ако сте нов в онлайн, това може да бъде добър избор. Все пак трябва да помните, че не предлага толкова голям потенциал за печалба, колкото създаването на собствен продукт или получаването на права върху него. При избор на програма за афилиати уверете се, че това е нещо, без което целевият ви пазар не може да се справи. Те абсолютно трябва да го имат. Обърнете специално внимание на печалбите, които получавате от всяка продажба.

Ако ви плащат само 5% комисионни от продажбите на книги за $10, ще правите само 50 цента на клиент. За да се получи $1,000 печалба, ще са ви необходими 2,000 клиента. Не можете да правите пари по този начин онлайн! Търсете по-високоценни продукти и по-високи комисионни… особено комисиони от 25% или повече.

  1. Създайте УСП

Създайте Уникално Предложение за Продажба за вашия продукт или услуга. Твърде много компании просто се опитват да бъдат съвсем като следващия. Вие не можете да бъдете просто като следващия и да очаквате да правите печалба в глобалната икономика. Просто преминете до следващия сайт, за да поръчате, е твърде лесно за вашите клиенти.

Трябва да създадете Уникалност на вашия продукт или оферта. Какво можете да предложите, което никой друг не може? Можете ли да предложите по-добри гаранции, по-добро обслужване на клиентите, повече техническа поддръжка, по-бързо доставяне или по-ниски цени. Мислете за нещо, което ще ви отличава от всички онлайн конкуренти и го разкажете в подробности.

  1. Изберете име на домейн и услуга за хостинг

Следващата стъпка е да изберете име на домейн, което описва вашия бизнес, УСП и оферта. Опитайте се да ги държите възможно най-кратки и описателни за вашия бизнес. Избягвайте използването на тирета или грешно изписване на продуктите ви. Тези две неща ще предизвикат хората да изпуснат част от вашия домейн, ако го въведат. Някой друг ще получи безплатен трафик, който сте усилено работили да получите.

За хостинг аз лично избирам да използвам Virtualis, тъй като те предлагат най-бързото обслужване на клиенти и техническа поддръжка в индустрията. Изпробвайте ги. Те ще ви отговорят в рамките на час… по всяко време 24 часа в денонощието. Никоя друга компания, с която съм бил, дори не е близо до това!

  1. Развийте уебсайт, приятен за клиента

Следващата стъпка в процеса е да разработите своя уебсайт и да го публикувате за света да го види. Ако планирате да имате цялостен интернет бизнес, препоръчвам ви да научите как да проектирате сайта сами с помощта на десетки програми, които са лесно достъпни във всеки магазин за софтуер.

Ще спестите толкова много пари, ако можете да свършите работата сами, само на редактирането само като сайтът ви расте. Ако основният ви бизнес е офлайн и просто добавяте вторичен доход, тогава може да се замислите за професионално направеният сайт за вас.

При проектирането на вашия сайт винаги мислете за клиента. Предоставете поръчкови формуляри за онлайн кредитни карти. Направете всички връзки лесни за разбиране. Опитайте се да държите сайта си прост. Мислете като клиент, не като бизнес собственик.

Клиентите ви не са толкова заинтересовани от вашия бизнес, колкото вие сте. Уверете се, че поставяте предимствата на вашия сайт и вашето УСП точно върху сайта. Повече от половината на сърфистите в интернет никога не падат под първия екран с информация. Така че трябва да им дадете информацията, която им е необходим