Оптимизацията на процента на конверсия/Conversion Rate Optimization
Оптимизацията на процента на конверсия (CRO) е от съществено значение за подобряване на ефективността на уебсайта, като увеличава процента на посетителите, които се превръщат в платещи клиенти. Също така помага за увеличаване на продажбите, подобряване на процентите на кликвания и постигане на различни други цели, без да е необходимо да се привлича повече трафик към вашия сайт.
Резултатите от (CRO) също влияят върху възвръщаемостта на инвестициите (ROI) ; колкото по-висок е вашият процент на конверсия, толкова по-добра ще бъде вашата възвръщаемост на инвестициите.
CRO подобрява почти всеки друг аспект на дигиталния маркетинг, като увеличава стойността на вашия уебсайт за всеки посетител. Непрекъснатото подобрение е резултат от постоянни усъвършенствания на вашия CRO и има трайно въздействие дълго след като тестването е завършено. Това означава, че дори ако решите да създадете напълно нов уебсайт след четири години, ще можете да запазите и използвате резултатите от всички проведени сега тестове. Тази информация ще продължи да служи като база от данни за най-добри практики, която ще бъде ценна за вашето онлайн бъдеще.
CRO techniques
A/B Split Testing
Better website ROI
Смятаме, че ефективната комуникация в началото на нашето сътрудничество ни позволява да създадем "тестов път", който ще осигури измерими и конкретни цели за увеличаване на приходите, лоялността на клиентите и общия пазарен дял.
Ориентирани сме към постигането на устойчиви цели чрез непрекъснато изследване, стриктно тестване и подробно отчитане. Нашият екип от експерти ще проучи внимателно начините, по които потребителите взаимодействат с вашия уебсайт, докато разработва стратегии за увеличаване на клиентите и процента на конверсията.
Нашият екип е готов да оптимизира вашия сайт и да увеличи процентите на конверсия, предоставяйки успешна стратегия за оптимизация на процента на конверсия с дългосрочен ефект за вашата бизнес дейност.
21
Companies analyzed
12
Market analysis
16
Content auditing
10
Customer auditing
13
Event tracking
15
In-page analytics
Нашите CRO анализатори използват най-добрите инструменти в индустрията за събиране и визуализиране на данни, за да вземат най-бързите и най-ефективните решения.
Предлагаме най-ефективните техники за оптимизация на процента на конверсия (CRO), включително A/B тестове, мултивариантни тестове, както и различни други методи като промени в дизайна на сайта, цвят, полета и лендинг пейдж. Използваме тази информация, докато не установим коя комбинация от горепосочените фактори дава най-висок процент на конверсия.
Нашият екип ще провежда непрекъснати тестове и ще подобрява всички аспекти на вашия уебсайт, проверявайки (и повторно проверявайки) какво работи и какво не работи, с цел да превърнем повече от вашите посетители в конвертирани клиенти.
ПОВИШИ ТРАФИКА & ПОВИШИ ПЕЧАЛБИТЕ
Кажи ни повече за твоя проект
Инвестирайте вашият маркетингов бюджет в нашата призната стратегия за оптимизация на процента на конверсия (CRO), разработена от професионален екип, получете незабавна възвръщаемост от инвестицията.