Входящ линк
Отговорът е сравнително прост – входящите връзки не могат да навредят на вашия ранг в търсачките.Да Предположим, че входящите връзки ще повлияят на вашия ранг, вашите конкуренти ще продължат да свързват към вашия сайт от “ферми за връзки”. Такава ситуация е извън ваш контрол. Поради тази причина Google не може да накаже вашия сайт за всеки входящ линк.
От друга страна, можете да бъдете наказани за неправомерно външно свързване. Силно се препоръчва да не се свързвате към уебсайтове или групи от сайтове, които може да участват в съмнителни или неетични практики за търсене. Постъпването по този начин може да доведе до черни списъци от Google и като резултат да унищожи вашата стратегия SEO стратегия . Избягвайте тази ситуация на всяка цена и уверете се, че всички външни връзки сочат към доверени и надеждни източници.
След като съм бил ангажиран в интернет индустрията през голяма част от моята работна кариера, изпратил съм много време на изследвания и преглеждане на интернет и четене на уебсайтове, основно за клиентски проучвания за дизайн, но и за лична употреба от време на време. Най-разочароващото нещо, което наблюдавам, е очевидното липсващо внимание, посветено на създаването на уебсайтове и тяхната цел, което в свой ред представлява изпусната възможност за много електронни търговци да постигнат успех.
Моето лично виждане за електронните търговци и техните уебсайтове е, че ако те не се гордеят с уебсайтовете си и не показват на своите клиенти страст към това, което правят, вероятно няма да се гордеят и с продуктите си, а страстта за предоставяне на добро обслужване на клиентите също ще липсва.
Трябва да помните, че вашият уебсайт е директно отражение на вас и на вашия бизнес. Външният вид на вашия сайт е най-важният фактор за определяне на вашия потенциален успех. Кратко казано, ако вашият сайт не изглежда професионално или не е приятен за окото на първо поглед, мнозина ще предположат, че и вашият продукт и/или услуги са от подобно ниско качество.
На другия край на скалата може да попаднете в капана да прекалите с дизайна и да усложните нещата, като включите високотехнологични и скъпи флаш графики. Може да завършите с изглеждащ сайт с отличен външен вид и висока естетика, но опасността при това е, че вашият сайт може да се окаже ненадежден и понякога може да отнеме твърде много време да се зареди. Няма нищо по-лошо за клиент от опита да посети бавно зареждащ се сайт и повечето ще затворят прозореца от досада. Както съм сигурен, че ще успеете да разберете, това наистина ще ви струва бизнеса.
Другото голямо внимание (ако не най-важното) при създаването на уебсайт е вашето съдържание. Не само връзките, но съдържанието със страст, относимост и разбиране към клиента. Когато някой търси нещо конкретно и посещава вашия уебсайт, той го прави с определена цел. Вашият сайт има нещо, което те искат, било то вашият продукт, услуга и/или информация. Ако не могат да намерят това, което търсят, те ще продължат към следващия сайт и така нататък. За да задържите посетителите и да разгледат вашето уебсайт, трябва да им дадете причина за това. Предоставянето на качествено съдържание ще постигне тази цел.
Има безброй други списъци и статии на темата за грешките при създаването на уебсайтове, но аз съм съставил собствения си списък от гледна точка на дизайнера, за някои капани, които да се внимава при разглеждане на проектирането на уебсайт или закупуването на шаблон. Помнете, че прости, ясни, информативни и добре проектирани сайтове са най-успешни. Ако сте настоящ електронен бизнес и продажбите ви не са каквото сте се надявали, разгледайте гореизброеното и отделете време да разгледате открито и честно своя сайт. Инвестирането на пари за подобряване на вашия уебсайт е много по-добра инвестиция от хвърляне на пари за опити за реклама и маркетинг на сайт, който просто не е достатъчно добър, за да продава вашия продукт или услуги.
Ако търсите шаблон или персонализиран уебсайт, бъдете внимателни с горепосоченото и бъдете готови да задавате на вашия избран дизайнер или доставчик на шаблони въпроси, за да осигурите, че вашите трудно спечелени пари не ще бъдат изгубени за неподходящ дизайн, който включва някои от горепосочените грешки. Задаването на въпроси няма да ви струва пени, а в процеса може да ви спести много пари в дългосрочен план. Да получите правилния уебсайт от първия път е от съществено значение за спестяване на пари и време. По-рано уебсайтът ви е вече в пълно функциониране, по-бързо ще можете да събирате плодовете от успешния електронен бизнес.
Основната грешка, която новачите правят, е да включват името на своя уебсайт в текста на връзката. Освен ако вашият уебсайт не съдържа ключовите думи, това е изгубена възможност за перфектна връзка. Помнете, че Google отделя много голямо значение на тези текстове на връзките и те винаги трябва да използват вашите ключови думи.
Втората грешка е да се опитвате да включите всеки един ключов дум в текста на връзката и да го давате на всеки. Има две грешки с тази техника. 1.) Google присвоява тегло на всяка дума в текста на връзката, така че ако има много изпълнителни думи (често срещани в дълги изречения), те ще “разреждат” вашите целеви думи.
Според две скорошни проучвания, проведени от Forrester Research и Gartner Group, търговските уебсайтове губят от 1,1 до 1,3 милиарда долара годишно от приходи, вследствие на клиентите, които напускат сайтовете поради бавно зареждащи се уебсайтове. Ако страницата отнема твърде много време да се зареди, потенциалният ви клиент няма да чака. Което в крайна сметка ви ще струва бизнеса.
Уверете се, че включвате подходящи META тагове в HTML на всяка страница на вашия уебсайт. META таговете са HTML код, който позволява на търсачките да определят какви ключови думи са релевантни за конкретен сайт. Около 80% от всички уебсайтови трафици произлизат от осемте големи търсачки. Би било добра идея да се уверите, че сте извършили домашната си работа и напълно разбирате как да оптимизирате вашите уеб страниците преди да дизайните вашия сайт. Това ще ви спести много главоболия в дългосрочен план. За допълнителна информация относно META таговете прочетете урока с наименование, “изграждането на вашия сайт”.
Бъдете внимателни при избора на вашите фонови и текстови цветове. Заетите фонове правят текста труден за четене и отвличат вниманието от текста. Винаги бъдете последователни с темата на задния план на всяка страница на вашия сайт. Вашият сайт трябва да бъде добре организиран и единен. Имайте предвид, че цветовете влияят на вашето настроение и ще имат въздействие и върху вашите посетители също. Ярки цветове като жълто и оранжево, ви правят по-весели или щастливи, докато цветове като синьо и лилаво имат успокояващ ефект. Тъмни цветове като кафяво и черно имат депресиращ ефект. Добро правило за определяне ще бъде да използвате цветове въз основа на типа на ефекта, който се опитвате да постигнете.
Вашата основна страница трябва ясно да уведомява вашите посетители точно за какво предлагате. Колко пъти сте посетили сайт и никога не сте разбрали точно какво предлагат? Ако потенциалният ви клиент не може да намери вашия продукт или услуга, той определено няма да отделя много време, за да го търси. Той ще продължи към следващия сайт и вероятно няма да се върне назад. Те посещават вашия сайт за определена цел. Те искат нещо, което вашият сайт предлага. Било то информация, продукт или услуга.
Проектирайте вашия сайт да бъде лесно навигиран. Поставете вашите навигационни връзки заедно в горната, долната, лявата или дясната част на страницата. Използвайте таблиците, за да подредите вашите връзки аккуратно. Ако планирате да използвате графични бутони за навигация на вашия сайт, имайте предвид, че с всеки графичен бутон, който добавяте на вашата страница, ще отнеме толкова време, за да се зареди вашата страница. Ако имате само няколко навигационни връзки, използването на графични бутони ще е добро. Ако имате повече от шест връзки, би било мъдро просто да използвате текстови връзки, за да намалите времето за зареждане.
Ако трябва да използвате рамки, използвайте ги спестяващо. Рамките, ако не се използват правилно, могат да направят вашия сайт да изглежда непрофесионален. Избягвайте да правите вашите посетители да се движат отстрани, за да видят вашето съдържание. Това може да бъде много дразнещо и да накара вашите посетители да напуснат. Ако трябва да използвате рамки, предложете на вашите посетители избор. Рамки срещу Без рамки. Опитайте да запазите броя на кликовете, необходими за да стигнете от вашата основна страница до всяка друга страница на вашия сайт до четири. Имайте предвид, че вашите посетители могат да влязат във вашия сайт от страници, различни от вашата основна. Винаги имайте добри навигационни връзки на всяка страница и поставете логото на вашата компания на всяка страница.
Създайте качествена електронна книга, която да дадете на вашите посетители. Това не е толкова трудно, колкото изглежда. Ако можете да създадете уеб страница, можете да създадете и електронна книга. Фокусът на вашата електронна книга трябва да допълва вашата уеб страница. Просто пишете за вашата страст. Ако вашата страст е продажбите, тогава можете да споделите част от вашето знание и опит, като дизайнирате вашата електронна книга, за да предоставите пълен тренинг по продажбите. Ако вашата страст е домашния базиран бизнес, можете да напишете електронна книга за това как да започнете свой собствен домашен базиран бизнес. Ако пишете за вашата истинска страст, тогава не би трябвало да имате никакви проблеми да създадете нещо, за което да пишете. За допълнителна информация относно електронните книги прочетете статията с наименование, “Как да създадете електронна книга и да привлечете масивен трафик към вашия сайт, като я дадете”.
Тъй като съм бил ангажиран в интернет индустрията през голяма част от моята работна кариера, изпратил съм много време на изследвания и преглеждане на интернет и четене на уебсайтове, основно за клиентски проучвания за дизайн, но и за лична употреба от време на време. Най-разочароващото нещо, което наблюдавам, е очевидното липсващо внимание, посветено на създаването на уебсайтове и тяхната цел, което в свой ред представлява изпусната възможност за много електронни търговци да постигнат успех.